31 października 2014

Estońskie latarnie

Pierwsza pocztówka z Estonii, chociaż to taki bliski kraj.
(1086 km/7 dni)

Przedstawia dwie latarnie znajdujące się na południowym krańcu  wyspy Hiuma, drugiej co do wielkości wyspie Estonii. Dzieli je odległość ok. 0,5 km,
Pochodzą z 1934 roku. Wcześniej w tych miejscach znajdowały się stanowiska ze światłami nawigacyjnym, co zresztą zaznaczono w tle.
Również  pieczątki i znaczki, ten naklejony frontowej stronie i te na odwrocie, są poświęcone latarniom. I znaczki miały swój pierwszy dzień emisji.
W sumie kartka tworzy piękną całość.

4 komentarze:

  1. Piękna pocztówka i znaczki:)
    Ja jeszcze nie widziałem prawdziwej latarni morskiej "na żywo"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba to nadrobić :) Ja zwiedziłam latarnię w Kołobrzegu.

      Usuń
  2. Ktoś się w sumie napracował, przyklejając znaczki tematycznie powiązane z obrazkiem na pocztówce. Miło, gdy ktoś się tak stara. :) Ja tak długo nie otrzymywałam kartki z Estonii, że zdecydowałam się na wymianę prywatną.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie, że pocztówka, znaczki i stempel tak do siebie pasują :)

    OdpowiedzUsuń