3 lutego 2015

Kabowerdyjskie Candy

Konkurs, rozdawajka, candy. Co kto chce.
W każdym razie są dwie pocztówki do wygrania pochodzące z Cabo Verde czyli Republiki Zielonego Przylądka.

banerek

Oto pocztówki:
                                                    
1
2




 













  
Zasady candy:
- Candy trwa od dzisiaj do 12.02.br  do godz. 20.00 
- Tym razem zdecydowałam, że aby wziąć udział w zabawie trzeba być obserwatorem bloga
- Swój udział zgłoś poprzez zostawienie komentarza pod postem. W komentarzu napisz również jaką pocztówkę uważasz za najcenniejszą w swojej kolekcji, która sprawiła Ci najwięcej radości.
- Umieść podlinkowany banek informujący o candy na pasku bocznym swego bloga
- Pierwsza kartka zostanie rozlosowana wśród wszystkich chętnych, będących równocześnie obserwatorami bloga
- Druga kartka zostanie rozlosowana wśród tych chętnych, którzy najczęściej tutaj zaglądają i na dzień dzisiejszy znajdują się na liście TOP KOMENTATORÓW /o ile ta osoba nie zostanie wylosowana w pierwszym losowaniu/
- Zwycięzcy na zgłoszenie się będą mieli 3 dni. Jeżeli się nie zgłoszą, to po tym czasie powtórzę losowanie bez ich udziału.

Zapraszam i życzę powodzenia :)

21 komentarzy:

  1. Biorę udział, za chwilkę wstawiam banerek :) Oczywiście każda pocztówka z nazwą miejscowości jest dla mnie niezwykła, ale najbardziej cieszy mnie kartka z Seatlle i Monaco. Są to dość nietypowe miejsca a udało mi się zdobyć pocztówki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mój blog : www.mypostcrossingx.blogspot.com

      Usuń
    2. Napisz jako kto obserwujesz, bo nie mogę Cię znaleźć na liście obserwatorów.

      Usuń
    3. Anna. Takie szaro niebieskie moje osobiste zdjęcie twarzy ;p

      Usuń
  2. Biorę udział :)
    Obserwuję jako Sandi Cullen
    Banerek na moim blogu: http://palcempomapiee.blogspot.com/
    Dopiero zaczynam swoją przygodę z pocztówkami tak na serio, ale w moim skromnym zbiorze jest taka wyjątkowa pocztówka. Pochodzi z Sorrento we Włoszech ( opisałam ją dziś na swoim blogu ). Wierzę, że w niedalekiej przyszłości zobaczę na żywo te przepiękne widoki jakie są umieszczone na tej kartce :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłaszam się do zabawy :)
    Ciężko powiedzieć, która kartka sprawiła mi największą radość. Jest ich bardzo dużo. Najbardziej cieszę się z kartek takich, które przychodzą do mnie niespodziewanie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Biorę udział!
    Dla mnie jedną z najcenniejszych, jeśli nie najcenniejszą pocztówką w mojej kolekcji, będzie ta, którą niebawem otrzymam. Kilka miesięcy temu natknęłam się na pocztówkę, która podbiła moje serce - kartkę z Izraela, z Żydami ubranymi w tradycyjne stroje. W tej kartce było coś intrygującego, coś tajemniczego, a jednocześnie pokazywała ona kulturę wyznawców judaizmu. Niestety, przez długi czas nie otrzymywałam żadnych odpowiedzi od osób z Izraela. W końcu... udało się! I okazało się, że dwudziestojednoletnia dziewczyna może wysłać mi kartkę bardzo, ale to bardzo podobną do tej, na którą kiedyś się natknęłam. :) Czekam na nią z niecierpliwością, bo fascynuje mnie kultura żydowska.
    Zastanawia mnie, skąd Ty masz takie wspaniałe kartki, Krystyno, i to z takiego odległego zakątka naszej planety ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No cóż, pora się przyznać. Mam córkę, która lubi podróżować i to w takie dziwne miejsca. Właśnie była na Wyspach Zielonego Przylądka, zwiedziła kilka wysp a mnie przywiozła pocztówki :)

      Usuń
    2. Oo, córka pamięta o pasji mamy. Wspaniałe i pozazdrościć takich podróży. :) Pozdrawiam!

      Usuń
  5. Biorę udział:) Banerek wstawiony. O, nie wiedziałem, że jestem no 1 top komentatorów.
    Moja najcenniejsza pocztówka pochodzi z Vanuatu. Jest to moja pierwsza pocztówka z zagranicy i to jeszcze tak dalekiej:) No i jest od mojej pierwszej korespondentki w j. angielskim. Można ją zobaczyć tutaj:
    http://theworldofpostcards.blogspot.com/2014/07/port-vila-vanuatu.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pocztówkę obejrzałam, ciekawa a kraj egzotyczny. Gratuluję najwyższego podium :)

      Usuń
  6. I ja się zgłaszam :)
    Jedną z najcenniejszych moich pocztówek jest zamek w Niedzicy, który dostałam od przyjaciela, gdy wrócił z wakacji. Cenna jest dlatego, iż zamek przestawiono w kolorowej, bajkowej formie i przyjaciel, gdy tylko na nią spojrzał, pomyślał o mnie i po prostu musiał mi ją kupić (to jego wersja wydarzeń :P). Do podejrzenia tutaj: https://plus.google.com/photos/103425467355565030052/albums/5928774656839989409/6063777947176722194?banner=pwa&pid=6063777947176722194&oid=103425467355565030052
    Baner na http://madeinmyhand.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pocztówka rzeczywiście nietypowa i zabawna, a do tego od przyjaciela, więc nie dziwię się, że darzysz ja sentymentem :)

      Usuń
  7. Biorę udział! :)
    Zwykle się nie wypowiadam, tylko podczytuję, bo sama nie mam bloga pocztówkowego, tylko stronę internetową - http://albireo.vipower.pl/differentworld. Zalogowałam się więc ze swojego bloga o innym temacie (http://pieknibestiaiasperger.blogspot.com) - mam nadzieję, że może tak być? Tam też umieściłam banner.
    Świetny pomysł na konkurs!
    Trudno jest wybrać ulubioną pocztówkę z ponad 2 tysięcy kartek - można powiedzieć, że ulubionych mam kilkadziesiąt. Ale jeśli trzeba (:P), moją ulubioną pocztówką jest ta oto, z wyspy Aruba: http://albireo.vipower.pl/differentworld/details.php?pcid=1034, ponieważ jest to jedna z najbardziej egzotycznych kartek w mojej kolekcji. Jest to również jedna z pierwszych moich pocztówek, którą dostałam od kuzyna - zbierał on pocztówki przede mną i w pewnym momencie, gdy postanowił pozbyć się kolekcji, dał mi wszystkie, w tym takie wspaniałości. Nigdy jeszcze nie widziałam pocztówki z Aruby na Postcrossingu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Również biorę udział w Candy ;)
    Obserwuje jako : Paula Nowak
    Banerek wstawiony :
    Moja najcenniejsza pocztówka to: yhmm... jest ich na prawdę dużo;) ale mam sentyment do pocztówek z U.S.A więc zawsze mnie cieszą z tego kraju ;) Radość sprawiają mi te które są dobrane do moich preferencji ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy4/2/15 08:33

    I ja się zgłaszam!
    obserwuję jako: pijanazyciem, banerek: http://pasjonujacy-swiat.blogspot.com/
    Dla mnie jednak, mimo wszystko, ulubionymi są pocztówki, które podczas wspólnych wycieczek "pokryjomu" wysyła mi L. Z nimi wiąże się najwięcej zajebistych wspomnień! :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja także się zgłaszam :)
    Obserwuję jako: Edi
    Moją ulubioną pocztówką jest kartka z Maroko: http://www.edi-pocztowki.blogspot.com/search/label/Maroko
    Bardzo długo na nią czekałam i przedstawia ona to co najbardziej lubię na pocztówce: zwierzęta, ludzi i nazwę państwa.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja także się zgłaszam i obserwuję jako: kingway Kinga :)
    Najcenniejszą pocztówką w mojej kolekcji jest chyba pierwsza pocztówka z Japonii, czyli http://kingway007.blogspot.com/2014/09/blog-post_58.html :) Zakładałam konto na PC właśnie, aby wymieniać się ludźmi z tego kraju, więc ta kartka jest dla mnie bardzo miłym wspomnieniem :)
    Banerek zaraz umieszczam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgłaszam się !
    magda.niska@interia.pl
    http://swiatpocztoweklenki.blogspot.com/
    Najbardziej cenie sobie pocztówki od znajomych i rodziców oraz takie z własnych podróży. Są dla mnie najcenniejszą pamiątką :) A tak jakbym miała wybrać jedną to tą:
    http://swiatpocztoweklenki.blogspot.com/2013/10/pocztowka-strazacka-od-p.html

    OdpowiedzUsuń
  13. To ja również się zgłaszam! :)
    kasiad9-98@o2.pl
    http://pocztowkowy-raj.blogspot.com/
    Właściwie ciężko powiedzieć, która kartka jest dla mnie najcenniejsza. Cenię zarówno te, które sobie przywiozłam z podróży, gdyż to one zatrzymują moje wspomnienia. Cenię też te otrzymane od znajomych i nieznajomych (Postcrossing, swapy), gdyż ktoś przekazuje mi cząstkę siebie. Chociaż gdybym już naprawdę musiała wybrać, postawiłabym chyba na chorwacką pocztówkę przedstawiającą Dubrovnik, którą otrzymałam w te wakacje od przyjaciółki. Pamiętała ona o mnie i wysłała i mi pozdrowienia z Chorwacji. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. I ja :)!
    maladzanica@gmail.com
    http://postcrossing-by-zania.blogspot.com/
    Najcenniejszą pocztówkę mam od mojej przyjaciółki z Rzymu. To była ostatnia rzecz, którą od niej otrzymałam. Nie ma nic piękniejszego po za nią w mojej kolekcji.

    OdpowiedzUsuń