13 grudnia 2014

Trzynastego...czyli czas na candy

"Trzynastego, nawet w grudniu jest wiosna.." , znacie tę piosenkę?
Dzisiaj mamy trzynastego i to grudnia. Za oknem co prawda wiosny nie widać,chociaż u mnie pogoda nie najgorsza, ale może uprzyjemnię Wam czas moim candy. 
Niektórzy może mają jakieś uprzedzenia do "13", bo to podobno pechowa liczba, a dodatkowo
13 grudzień historycznie też kojarzy się nie najlepiej.
Ale ja swoje i urodziny, i imieniny obchodzę właśnie trzynastego. Urodziny dzisiaj, imieniny później.
Więc siłą rzeczy darzę tę liczbę sympatią.

I właśnie z okazji trzynastego ogłaszam candy. I to 'królewskie'.
Do wygrania dwie pocztówki: z królową angielską i z królewskim zamkiem Wawelem /jak na banerku/.



Candy trwa do 20.12.br. ale do godziny 13:00 :)

Zasady:
- swój udział zgłoś poprzez zostawienie komentarza pod postem,
- umieść na swoim blogu /lub tablicy FB/ podlinkowany banerek i w komentarzu podaj link do tego miejsca,
- miło mi będzie jeśli dołączycie do obserwatorów, ale nie ma obowiązku,
- wylosuję dwóch zwycięzców, na zgłoszenie się będą mieli 3 dni. Jeżeli się nie zgłoszą, to po tym czasie powtórzę losowanie bez ich udziału.

No to jak, są chętni? Zapraszam :) 

A wczoraj moja skrzynka całkiem niespodziewanie zapełniła się. 
Pocztówki, życzenia, upominki. 
Wszystkim bardzo, ale to bardzo dziękuję :)

9 komentarzy:

  1. Po pierwsze: wszystkiego co najlepsze z okazji urodzin! Żebyś zawsze miała pełną skrzynkę pocztówek, listów oraz paczek, które będą wywoływały uśmiech na Twojej twarzy :)

    Jasne, że znam piosenkę, zawsze trzynastego ją sobie nucę :p oczywiście zgłaszam swoją gotowość do odebrania nagrody :D banerek na moim blogu: http://kingway007.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego dobrego, radości każdego dnia i spełnienia marzeń!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze raz wszystkiego najlepszego z okazji Urodzin!
    Co do candy to już mam taką pocztówkę, także daję szansę innym na zdobycie nagrody :)

    OdpowiedzUsuń
  4. 100 lat z okazji urodzin! Spełnienia marzeń i pięknych pocztówek z całego świata!
    Nawet nie wiedziałam, ze dziś jest 13-go, może dzięki temu dzień mi minął tak przyjemnie:)
    Zimowy widok na Wawel jest moją ulubioną pocztówką z Krakowa. Tak jak Edi mam ją już w swojej kolekcji, dlatego też nie zgłaszam się do zabawy. Życzę wszystkim uczestnikom powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego najlepszego! Oczywiście zgłaszam swój udział. Banerek na: http://mylifenel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. 100 lat i mnóstwo pocztówek w skrzynce:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin :)

    Zgłaszam się Obserwuję Jako Sandi Cullen
    Banerek na moim blogu: http://poradydlakazdejkobiety.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Najlepszego, zawsze pełnej skrzynki niezwykłych rzeczy! :)

    Oczywiście się zgłaszam; banerek dodany na http://snail-mailing.blogspot.com/.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jako że uwielbiam pocztówki związane z królewską rodziną, to i z królową chętnie przygarnę, dlatego zgłaszam się! :) Banerek umieściłam tu: http://sawatka.blogspot.com/ po prawej stronie.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń