30 czerwca 2016

Moja kolekcja...czyli czas na przerwę

Mojego bloga prowadzę nieco ponad dwa lata i tyle czasu zajmuję się też wymianą postcrossingową. Przez ten okres nazbierałam mnóstwo pocztówek tyle, że chyba nie zdołam pokazać ich na blogu. Postanowiłam więc pokazać moje albumy 'hurtem', a w prowadzeniu bloga zrobić sobie przerwę, krótszą lub dłuższą, nie wiem jeszcze ile potrwa. Pocztówki oczywiście zbieram dalej, będę uzupełniać swoje albumu i, jeżeli ktoś ma ochotę, chętnie się z nim wymienię.

Moje albumy, uporządkowane wg krajów, ale bez Polski, można obejrzeć TUTAJ

Pocztówki na wymianę /krajowe i zagraniczne/ pokazuję na Facebook'u. Tam też moja kolekcja pocztówek 'ludzie, tradycja,zwyczaje'


Przed nami piękne lato. Życzę wszystkim wspaniałych urlopów, wakacji, wypoczynku. I oczywiście wzbogacenia pocztówkowych kolekcji.

3 komentarze:

  1. Podejrzałam Twoja kolekcję. Piękna. Podziwiam, że udało Ci się zebrać tyle pocztówek z tak wielu krajów.

    OdpowiedzUsuń
  2. Miłych wakacji! Mam nadzieję, że bloga nie porzucisz całkiem :)

    OdpowiedzUsuń